План роботи на зимових канікулах

план 
проведення новорічних та різдвяних заходів
з 31.12.2020р.  по 13.01.2021р.
з/п Назва заходу Дата проведення  Відповідальний
 1.Новорічна онлайн- вікторина. 1 клас05.01.2021Макаренко Л.О.
 2. Новорічна  конкурсно – розважальна програма. 4 клас 31.12.2020Нечта Л.В.
 3. Онлайн  – тестування Чи знаємо  ми Новорічні традиції?». 4 клас11.01.2021Нечта Л.В.
 4.Новорічний марафон (онлайн). 9 клас05.01.2021Сущинська І.Б.
5.Гра – вікторина «Одягни ялинку» (онлайн)06.01.2021  Шпак Р.І.
6.Онлайн –  новорічні  розваги.          (3 клас)04.01.2021  Панкратова Л.М.
7. Віртуальна  екскурсія до парку «Софіївка» м. Умані. 7 клас04.01.2021Плахотний О.Є.
8.Новорічний челендж «Святковий Новорічний декор твоєї оселі». 8 клас06.01.2021Стовба С.О.
9.Тематична онлайн – гра «Що? Де? Коли?». ( Новий рік  крокує  світом). 5 клас11.01.2021Стукан А.В.
10.Новорічний челендж «Святкуємо Новий рік в родинному колі». 6 клас04.01.2021Бузько Л.П.
11.Робота волонтерського загону «Данко». Привітання вчителів – пенсіонерів  з Новорічними та Різдвяними святами.31.12.2020 – 06.01.2021  Шпак Р.І., учком НВК
Картинки по запросу сніжинки картинки
Картинки по запросу сніжинки картинки

                                              РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти

у 2020/2021 навчальному році

Особливості відвідування закладів загальної середньої освіти з 01.09.2020 року

Працівники закладу та здобувачі освіти, їхні батьки або інші законні представники (далі – батьки) мають бути поінформовані про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОУГО-19).

Також рекомендуємо надавати роз’яснення батькам здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування закладу освіти сторонніми особами. Спілкування педагогічних працівників із батьками радимо здійснювати переважно дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку.

У закладі освіти рекомендуємо визначити особу, відповідальну за координацію проведення інформаційних заходів з профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОУГО-19), інших респіраторних захворювань.

Проведення моніторингу стану здоров’я учнів і працівників закладу освіти має здійснюватися шляхом проведення медичним працівником закладу освіти (у разі його відсутності – іншим працівником, визначеним керівником закладу освіти) термометрії та опитування щодо самопочуття, а також організації регулярної комунікації з батьками учнів для з’ясування стану здоров’я учнів.

Особливості організації освітнього процесу

Відповідно до рекомендацій МОЗ, ВООЗ, медичних організацій інших країн пріоритетом організації освітнього процесу в закладах освіти є дотримання принципів соціального дистанціювання, правил гігієни, використання засобів індивідуального захисту та уникнення масових скупчень осіб.

Тому організація освітнього процесу в закладі освіти забезпечується з урахуванням:

вимог соціального дистанціювання;   ‘

регулярного моніторингу та аналізу відвідування занять учнями з метою раннього виявлення збільшення захворюваності та інформування служби громадського здоров’я у випадку різкого збільшення;

дотримання нормативів наповнюваності класів та інших вимог законодавства про освіту.

Рекомендуємо:

запровадити гнучку структуру навчального року, передбачивши можливість внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації;

запропонувати батькам учнів, які належать до категорій, яким не рекомендовано перебування в закладах освіти (особам із хронічними легеневими хворобами; особам, які мають розлади імунної системи; особам із захворюванням на цукровий діабет тощо), продовжити навчання за формами здобуття освіти, що максимально відповідають потребам їхнього захисту та безпеки (наприклад, педагогічний патронаж, екстернатна, сімейна (домашня) або дистанційна форми здобуття освіти);

з метою забезпечення соціальної дистанції під час навчання використовувати великі приміщення (зокрема, актові зали, рекреації, коридори, адаптовані для потреб навчання), за сприятливих погодних умов забезпечувати проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі; проводити навчальні заняття з окремих предметів або в окремі навчальні дні у підгрупах, використовуючи технології змішаного навчання.

На початку нового навчального року рекомендуємо виявити рівень опанування учнями навчального матеріалу, яким учні оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або із використанням технологій дистанційного навчання, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу, спланувати та організувати систематизацію та узагальнення навчального матеріалу, актуалізацію окремих тем, передбачити визначення диференційованих навчальних завдань з урахуванням рівня засвоєння попереднього матеріалу учнями тощо.

Варто уникати організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: рекомендуємо зменшити кількість комунікаційних вправ, уникати групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проводити ранкові зустрічі із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

У разі організації роботи груп подовженого дня у закладах загальної середньої освіти та створення умов для здобуття позашкільної освіти (організації роботи гуртків, секцій, клубів, культурно-освітніх, спортивно-оздоровчих, науково-пошукових об’єднань) на базі закладу освіти перебування в них учнів і педагогічних працівників забезпечується з дотриманням правил згідно з Тимчасовими рекомендаціями щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (СОУГО-19), затвердженими постановою Головного державного санітарного лікаря України, та цими Рекомендаціями.

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (СОУШ-19).                                      

У закладі освіти створюються умови для мінімізації ризику інфікування:

– визначаються приміщення для окремого зберігання верхнього одягу (взуття) для різних вікових груп учнів, працівників закладу освіти;

– встановлюються бактерицидні лампи;

– збільшується  вільний простір в навчальних приміщеннях (прибираються зайві меблі, устаткування, килими, м’які іграшки тощо);

– визначається та обладнується спеціальне приміщення для тимчасового перебування учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури;

– визначаються  місця для дезінфекції рук, які забезпечуються   засобами дезінфекції та  контейнерами для використаних засобів індивідуального захисту ;

– впроваджуються заходи щодо застосовування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами (наприклад, відкриття декількох входів до приміщення, гнучкого графіку початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти, використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій учнів тощо);

–   за класами закріплюються певні навчальні кабінети для мінімізації пересування учнів у приміщеннях закладу освіти;

– організовується питний режим учасників освітнього процесу, зокрема із використанням індивідуального або одноразового посуду;

–  харчування здобувачів загальної середньої освіти організовується відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (СОУГО-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України, а саме:

  • харчування здобувачів освіти відбувається відповідно до розробленого графіка малими групами не більше як по 10 осіб;
  • відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб;
  • усі працівники харчоблокузабезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 зазисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожного виробничого процесу не пов’язаного між собою. Запас засобів індивідуального захисту повинен бути не менше як на 5 днів;
  • після використання такі засоби утилізуються в окремі контейнери з кришками та поліетиленовими пакетами;
  • працівник їдальні, який видає страви забезпечується захисною маскою(респіратором),захисними окулярами (захисним щитком);
  • кухня забезпечується паперовими рушниками та антисептичними засобами для обробки рук;
  • працівники їдальні проходять навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту їх утилізації.

          

 

 

Один коментар до “План роботи на зимових канікулах”

  1. Ми вже звикли жити в умовах пандемії: обмеження, заборони, маски, соціальна дистанція. Так, з цим ми живемо вже майже рік. Але канікули в закладах освіти ніхто не відміняв. Виявляється можна цікаво проводити заходи в онлайн – режимі. І педагоги та учні нашого НВК №13 в цьому переконалися. Так, класний керівник 1 класу Макаренко Л.О. разом з першокласниками провели Новорічну онлайн- вікторину. Гру – вікторину «Одягни ялинку» провела для учнів 2 класу Шпак Р.І. Онлайн – новорічні розваги цікаво пройшли в 3 класі (вч. Панкратова Л.М.). Онлайн – тестування «Чи знаємо ми Новорічні традиції?» було вдало організовано для учнів 4 класу ( вч. Нечта Л.В.).
    Новорічну конкурсно – розважальну програму в останній день занять в І семестрі для учнів 4 класу організувала і провела Нечта Л.В.
    Класний керівник 5 класу запропонувала своїм вихованцям тематичну онлайн – гру «Що? Де? Коли?» ( Новий рік крокує світом). До проведення Новорічного челенджу «Святкуємо Новий рік в родинному колі» долучилися учні 6, 9 класів ( кл. кер. Бузько Л.П., Сущинська І.Б.). Учні 7 класу вирушили на віртуальну екскурсію в парк «Софіївка» м. Умані ( кл. кер. Плахотний О.Є.). А учні 8 класу разом з класним керівником Стовбою С.О. долучилися до Новорічного челенджу «Новорічний декор твоєї оселі».
    Ще з грудня місяця учні 5 класу ( кл. кер. Стукан А.В.) включилися у цікаву гру: створення Різдвяного адвент – календаря. Цікаві завдання, конкурси, виставки, поробки власноруч – хто ж залишиться осторонь таких справ. Учні 7 класу з 07.12.2020р. по 07.01.2021р. познайомилися з українськими звичаями і традиціями в ході проведення передноворічного марафону «В очікуванні свята». Переможців марафону очікують призи, як тільки закінчиться дистанційне навчання.
    З 14 січня навчальний заклад розпочав дистанційне навчання. Але разом і з навчанням ми не забуваємо про друзів наших менших. То ж усі: і вихованці – дошкільнята, і школярі, і вчителі – долучилися до акції «Годівничка для синички». Творіть добро і вчіть цьому своїх вихованців: від цього наш світ стане милосерднішим, добрішим, людянішим.

Залишити відповідь до Адмін Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *